joi

Sa fiu curat fara de pacat

Vin 'naintea Ta cu viata mea
Imi aplec genunchii-n fata Ta
Las' un strop de sange sfant sa ma sfinteasca
Haina plina de noroi sa mi-o albeasca
Sa fiu curat, far' de pacat
Imi aduc povara grea 'naintea Ta
Vreau sa-mi curatesti deplin fiinta mea
Nu mai pot privi trecutul meu murdar
Ma aplec cu pocainta la Calvar
Sa fiu curat, far' de păcat

Ti-am gresit de-atatea ori, dar imi pare rau
Vin 'naintea Ta cu tot trecutul meu
Ti-am gresit de-atatea ori, dar îmi pare rau
Iarta-ma, o, Doamne, fa-ma copilul Tau!



N-am curaj sa imi indrept privirea-nspre Tine
De-atatea ori am facut rau si mi-e rusine
Sufletul mi-e gol si-ndurerat
Doamne, vin in fata Ta sa fiu iertat
Sa fiu curat, far' de pacat.

Primeste-ma, primeste-ma cum sunt
Un fiu ratacitor în lume
Renunt la lume, renunţ la pacat
Azi ma-ntorc la Tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.