marți

Cand esti langa mine norii se risipesc

Alaturi de Tine sa pasesc o, Domnul meu,
Sa urc pe culmi de biruinta
Chiar daca adeseori drumul este greu
Cu Tine pasesc prin credinta.
Cu Tine urc munti inalti,
Cu Tine strabat prin vai pustii,
Cu Tine trec prin noaptea grea,
Cu Tine pasesc zi de zi.

Cand esti langa mine norii se risipesc,
In prezenta Ta zorii se ivesc,
Alaturi de tine greul e mai usor,
In prezenta Ta simt ca pot sa zbor.


Alaturi de Tine strabat prin furtuna
Cand valurile marii se inalta.
Cand vanturile vin si norii se aduna
Doamne, Tu-mi esti a mea speranta.
Cu tine trec prin suferinta,
Cu Tine inving incercarea,
Cu Tine trec prin bezna noptii
Caci Tu imi luminezi cararea.

Cu Tine sa raman o vesnicie,
Cu Tine sa raman, o, Domnul meu
La umbra aripilor Tale
Sunt ocrotit de orice rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.