sâmbătă

Doamne doar Tu stii ce sufar

Doamne doar Tu stii ce sufar
Dar nu poti sa spui
Taina mea n-o pot desface
Doamne nimanui.
Focul inimii din mine
Cel adanc si greu
Nimeni Doamne nu mi-l stie
Decat Tu si eu
Numai Tu si eu.


Sufletul as vrea sa zboare
Doamne da-i legat
Arde dorul dupa soare
Da-n noroi ma zbat
Unde inima ma cheama
Nu pot sa ma duc
Unde stau legat in flacari
Sufletu-mi usuc
Sufletu-mi usuc.

Doamne numai Tu stii toata
Starea-n care zac
Doamne cand sa pot odata
Zborul sa-mi desfac?
Doamne cand o sa se rupa
Lantul meu de fier?
Sa ma pot nalta pe-ntinsul
Slobodului cer
Slobodului cer?

8 comentarii:

  1. va rogggggggggg........ajutati-maaaaaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.4shared.com/mp3/06vVSx1R/10_Doamne_doar_Tu_stii.htm

      Ștergere
  2. era pe youtube, dar se pare ca a fost stearsa....

    RăspundețiȘtergere
  3. https://m.youtube.com/watch?v=OrSGWfpBMtc

    RăspundețiȘtergere
  4. Are si refren originala... se gaseste in volumul "Cantarile Caintei" - Traian Dorz. Se poate achizitiona de la libraria CARTEA DE AUR (libraria Oastei Domnului de la Sibiu, asociati Bisericii Ortodoxe Romane)....

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.