joi

Tot pamantul este astazi intr-o mare framantare

Tot pamantul este astazi intr-o mare framantare
Caci sunt zilele din urma si pacatu-i tot mai mare
In aceasta lume trista de teroare si pacat
Eu la Domnul am salvarea ce niciunde n-am aflat.


Daca noaptea va veni
Nicidecum nu m-oi clinti
Langa mine EL va fi
Si voi birui.
Cand furtuni se vor ivi
Numai El ma va pazi
Domnul langa min' va fi
Pentru vecii.



Pentru ce sa ma framant, tulburat de-ngrijorare
Cand eu am pe-acest pamant un Parinte-asa de mare
Linistit in orice vreme eu raman increzator
Chiar daca-ncercarea-i mare, Domnul e biruitor.

2 comentarii:

  1. AS DORI TARE MULT SA STIU CINE CANTA ACEASTA CANTARE SI DACA O POT ASCULTA PE NET, DACA POTI TRIMITE TE ROG UN MAIL PE esty_dany@yahoo.fr Multumesc mult si Domnul sa te rasplateasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Canta Grupul Saron, Neclintiti in noapte!
    Merita ascultata!!!!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.