duminică

Eu ma culc si-adorm in pace

Eu ma culc si-adorm in pace
Caci Tu Doamne ma veghezi
Cand ma scol in miez de noapte
Si cu lacrime sub pleoape
Tu Isus ma cercetezi!

Pui de leu striga de foame
Dar eu linistit adorm
Caci te am pe Tine Doamne
Langa mine-n orice vreme
Si-mi dai painea ca prin somn.

Mai presus de-orice puetere
Cu iubire m-ai creat
Mi-ai dat sfanta-nvatatura
Si-o cantare noua-n gura
Sa Te laud Doamne ne-ncetat.

Mi-ai dat slava ingereasca
Mi-ai dat Duh din Duhul Tau
Sunt a cerului mireasa
Preotie-mparateasca
Sunt ales de Dumnezeu.

Toti cei ce se-ncred in Tine
Si se-ascund la umbra Ta
Nu vor fi dati de rusine
Vor avea belsug de paine
Caci de grija Tu le vei purta.

Fii laudat o, Doamne mare
Din veci-esti inaltat
Tu dai florilor culoare
Tu dai campului splendoare
Sa fii binecuvantat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.