vineri

In cer imi este casa

Aici sunt pentru-o vreme
Nu stiu cat mai am de stat
Si unde locuiesc,
Nu-i nici bordel sau vre-un palat.
Pe acest pamant, eu am o locuinta
Casa mea e sus, o văd prin credinţă.

In cer imi este casa
Unde S-a dus Hristos
Sa-mi pregateasca un loc atat de frumos
In orasul de aur, acolo e si casa mea
Unde pe veci voi locui, cand de aici voi pleca.


Casa pe care-o am
Nu e casa-adevarata
De nu mai platesti la ea,
Banca ti-o ia pe data.
Poate sa o ardă focul,
Si nu mai e de trebuinta
Dragul meu sa stii, aici esti doar la locuinţta.

E bine sa ai un loc
Ca vantul sa nu te bata
Dar nu uita sa-ti faci
O casa-adevarata.
O casa ca-n povesti,
Sa fie a ta resedinta
Fiindca pe pamant, tu esti doar la locuinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.