vineri

Oare cand te vei trezi

Oare cand te vei trezi, o poporul meu?
Caci mult timp nu va mai fi, o poporul meu
Ti-am vorbit, te-am mangaiat, te-am pazit mereu
Dar nepasator ai stat murmurand din greu.

E timpul cercetarii tale,
E timpul azi sa te ridici
Caci vin dureri, amar si jale
Curand Isus te ia de-aici.

Oare cand te vei trezi, daca nu acum?
Sa nu spui caci mai ai timp, zabovind pe drum
O de cate ori te-am strans langa pieptul Meu
Te-am hranit, te-am adapat caci sunt Dumnezeu.

La sfintire esti chemat, nu la adunat
Lucruri care-s pentru foc si te-au intinat
Nu uita esti calator inspre Canaan
Oare cum nu-ti este dor s-ajungi la liman?

Toate astazi iti vorbesc caci Eu voi veni
Dar intreaba-te acum, cum te voi gasi?
Cauta sa te sfintesti pentru Domnul tau
Nu-nceta ca sa rostesti Sfant e Dumnezeu!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.