miercuri

Din slava cerului sublim

Din slava cerului sublim
Te-ai coborat la noi Isuse
Ai vrut cu drag sa Te iubim
Dar n-am stiut sa Te primim
Si-aceasta sufletu-Ti rapuse.


Ti-am scris osanda in sobor
Si-a noastre bice Te batura
Iar Tu de mila tuturor
Rabdai arsura bicelor
Caci ne-ai iubit fara masura.


Ti-am pus cununa cea de spini
Si apoi cu crucea din cetate
Te-am dus sa mori pe ea strapuns
Iar Tu nimic nu ai raspuns
Murind cu maini nevinovate.


O de-am fi priceput ca mori
De dragul nostru din iubire
Ai fost un miel ispasitor
Si-a treia zi cu slava-n zori
Te-ai imbracat in nemurire.


O Tata scump ce mult dorim
Plecati sa plangem pentru vina
Iertarea Ta sa o primim
Ca-n zorii vietii sa ne-ntalnim
In haine albe de lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.